vineri, 8 iulie 2011

Sa vedem...

Revenind la minunatul grup de cuvinte ” Traieste-ti viata”. Ni se spune des, auzim peste tot , chiar si in melodii sau filme , emisiuni , in fine , cel mai des o auzi de la o persoana apropiata. Apoi , cu o privire usor confuza , te mai trezesti sa-i intrebi ” Cum?” , alteori nu mai intrebi pentru ca stii ca nu vei primi nici un raspuns , si daca vi-l dau ,cu siguranta nu vor stii sa-ti dea un raspuns concret… pentru ca nimeni nu stie ce e viata in adevaratul sens al cuvantului, sau cum se manifesta , sau pana la urma care este rolul evulutiei noastre , de ce ne nastem , ca apoi sa murim , iar in timp nimeni nu-si va mai aduce aminte de numele tau. Ganditi-va cati indivizi au numele tinut sub anonimat. Cate vieti au fost risipe , sau cate genii au murit si nimeni nu stie de existenta lor , ce au vrut sa faca si nu au mai reusit.. sau de ce nu au reusit. Si asta este genul de tema care pe mine ma bate . Cand imi pun o mie de intrebari si-mi dau singura raspunsuri , ca apoi sa mi le si contrazic, ca in final sa ma pierd si sa nu ajung la nici o concluzie.
Traieste-ti viata, eu o traduc prin , fa ce simti , nu-ti fie teama , relaxeza-te ca totul o sa fie bine , si ce daca nu va fi , oricum e trecator , si peste un timp ai sa uiti. Inca un lucru pe care il urasc la psihic , faptul ca majoritatea amintirilor frumoase se pierd , sau ti le reamintesti rar si foarte greu , in schimb cu siguranta vei fi urmarit de o intamplare jalnica pana la sfarsitul vietii , ca dupa moarte nu stiu unde ajungem si daca si acolo ne vor urmari intamplari din viata , sau mai putem privi moartea ca o a doua viata , una infinita .. uite ca nu m-am gandit la asta pana acum. Dar iar deviez de la subiect.
Eu astept cateva pareri sau ce intelegeti voi prin a-ti trai viata… poate cine stie , impreuna vom ajunge sa descoperim acest mic secret pe care nimeni nu a avut bunavointa sa ni-l impartaseasca.

Niciun comentariu: