sâmbătă, 17 octombrie 2009

un fluture sau ce?

Ma simt pierduta...pierduta undeva unde nicio raza de soare nu ma poate atinge.Ma simt ca pe fundul oceanului,dar de fapt sunt intr-un colt al camerei si-mi dau seama ca nimic nu e asa cum am sperat!Ma simt ca un fluture cu arpile taiate ce se zbate in locul obscur in care a fost pus.Un fluture care incearca sa zboare si nu poate...
Dar aripile imi vor creste din nou.Poate acum,poate maine sau poate intr-o zi cand,gandindu-ma la ce a fost,imi voi da seama ca nimic nu era asa de tragic.Maine voi fi din nou eu,dar nu eu cea adevarata,ci fluturele cu aripi mari si frumoase pe care il stie toata lumea.Dar nimeni nu va sti ca,de fapt,aripile nu sunt adevarate,ci doar niste plasmuiri incredibil de reale.Dar cand aripile cele adevarate imi vor creste din nou,voi putea in final cuceri cerul....

Niciun comentariu: