joi, 20 august 2009

Aspirina

Se zice ca timpul le vindeca pe toate…eu spun ca este gresita afirmatia…am vazut mai multe miracole facute de Paracetamol si Aspirina…dar…are shi el rolul lui acolo…te ajuta sa mai uti din cand in cand ce shi cum…
Din punctul meu de vedere….timpul functioneaza ca un afrodiziac al tineretii…iti da putere sa excelezi in fata ta…in fata tuturor…dar tinerete pana la urma ce inseamna?….petreceri…sex…muzica…droguri…bautura?…nu…total gresit…toate acestea mi se par statice….ajunge la un moment dat rutina….shi astfel am ajuns la o concluzie….Tinerete inseamna cunoastere…vrei din ce in ce altceva….noutatile te atrag shi eshti deschis la necunoscut…vrei sa acumulezi in tine un surplus din orice…vrei sa …sa le faci pe Toate…sa elimini din viata ta rutina …sa nu obosesti…sa fi tu zi de zi…sa nu te schimbi ..dar nici sa nu fi acelasi …cam intortocheate parerile mele…dar daca shti la ce ma refer sigur imi dai dreptate.
Hai …Ahoi marinarilor!

Niciun comentariu: