vineri, 24 iulie 2009

Poate

E iar liniste!Prea multa liniste. Ma tem probabil ca imi voi auzi gandurile si ma voi intrista... Da sunt trista, poate vara e singura care stie motivul adevarat, nici macar eu nu pot sa imi gasesc un motiv... Veioza din camera arunca cu sageti de lumina peste un teanc de hartii ingalbenite si roase de timp, praful de pe ele straluceste misterios si melancolic... Fumul betisoarelor parfumate se plimba plictisit de colo-colo aruncand cate o privire catre mine... Eu pe sofa ca de obicei cu o carte in mana citesc si imi beau ceaiul din frunze de tei... Ma gandesc la El si gandul acesta ma inspaimanta ma face sa vreau sa fug, dar nu stiu de cine si in ce directie...
Poate asta e motivul pentru care continui sa stau pe sofa si sa sorb cu sete din ceai,poate ca de fapt inca il astept si nu am realizat...Ma ridic de pe sofa...daca il astept trebuie sa fie totul perfect, ma uit in jurul meu: pe pat o esarfa violet, langa ea un jurnal infasurat intr-o coperta fumurie, destul de gros cu cateva pagini parca alunecand din el, pe birou multe foi aruncate aiurea, creioane colorate si doua obiecte:unul sacru,iar celalalt melodios cantatnd "Fur Elise" , in colt chitara si ea prafuita parca plangand si un pic adormita de mirosul betisoarelor parfumate, eu in pantaloni scurti si un tricou ce-l aveam inca din copilarie, pictat in culori vesele...m-am asezat la loc pe sofa, am luat ceasca de ceai in mana si mi-am aruncat privirea catre geam...Eram deja pregatita sa il astept sa vina...dar oare el chiar avea de gand sa apara?!,,,
Am inceput apoi sa ma gandesc inspaimantata,oare isi va aminti de mine,ma va recunoaste...dar eu,oare il voi recunoaste?! oare o sa ne imbratisam ca in trecut sau o sa zambim formal si ne vom aseza la masa... Oare vom sorbi impreuna dintr-o ceasca de cafea, sau vom da pe gat un ceai verde...?! Incep deja sa imi pun prea multe intrebari, si mai mult ca sigur EL nu se intreaba nimic...va veni catre mine cu acelasi aer de om obosit si ma va saruta pe frunte...Si totusi...eu il astept, dar oare va veni...?!

Niciun comentariu: