vineri, 2 iulie 2010

Vai de ei şi de cei ca ei...

Pe la jumătatea zilei, o femeie în jurul vârstei de 40 de ani, hai să-i spunem….tanti Suzi, comunica prin ţipete uşor răguşite, de pe balconul ei de la etajul 7, cu soţul, aflat în faţa blocului. Acesta, de dragul discreţiei, numit nenea Gicu, proaspăt întors de la serviciu, s-a gândit să îşi scutească nevasta de o treabă şi să meargă la cumpărături în locul ei. Ca să nu mai urce până la apartament, a sunat-o la interfon şi i-a spus să iasă pe balcon. Important de reţinut e faptul că tanti Suzi, delicată ca un pui de curcă, are rău de înălţimi, sărmana.
- Ce să mai iau în afară de apă, fructe, pâine şi lapte ?!
- Nişte mezeluri ia ! Şi smântână ! Da sună-mă mai bine, Gicule !
- Nu te sun că şi aşa am un cost de mă ia durerea de măsele ! Zi ! Unt mai avem ?!
- Mai este, da’ săpun lichid ne-ar trebui ! Şi un Lenor să iei ! Albastru ! Da vezi de care iei, că sunt două feluri de albastru! Închis ia !
- Aşa ca bluza mea ?!
- Da’ ce bluză ai pe tine ?!
- Păi uită-te !
- Nu mă uit !!
- Păi uită-te ca să zici dacă albastru de ăsta !
- Ba io nu mă uit ! Albastru închis să fie !
- Da’ uita-te odată, că parcă văd că nu iau de ăla bun şi îmi bagi de vină !
- GICULE !!! Înţelege că dacă mă uit la tine îmi vine să …vomit.

Niciun comentariu: