miercuri, 25 iulie 2012

Schimbari

Schimbarea este o necesitate in viata mea.Dar totusi de ce sa ma schimb?Nu ma plac asa cum sunt, oare de ce?
Schimbarile trebuie sa fie radicale in viata mea si trebuie sa actionez cat mai curand, dar teama de cum voi reactiona ma tine inca pe loc.
Un prim pas care trebuie sa-l fac este sa nu mai plang, sa fiu mai optimista,sa privesc partea plina a paharului si sa renvat sa zambesc si sa nu mai fiu trista tot timpul.
Schimbarea vine din interiorul meu, din dorinta de a face ceva cu viata mea, de a constientiza tot ce se intampla in viata mea si sa iau masuri.
Trebuie sa invat sa tolerez oameni mai mult,sa nu mai pun etichete si sa privesc si dincolo de aparente,sa pot lucra cu ei indiferent de conditii ( galagie,zgomot,…).
Sa imi fixez obiective si sa le vizualizez mai des si sa depun eforturi sa le ating, sa nu mai fiu delasatoare.
Imi doresc sa nu mai fiu rautacioasa cu oamenii care doresc sa ma cunoasca si sa ii las sa ma descopere asa cum sunt cu adevarat; sa nu mai stau izolata,inchisa in mine si sa ii resping si sa loveasca de un zid de gheata.
Am nevoie de niste reguli in viata mea pentru ca altfel pierd controlul asupra locurilor,sa am un regim de viata mai ordonat: mancare sanatoasa, sport.
Ar fi bine venita o ordine in ganduri, sa imi asez gandurile care imi tot bantuie prin capsor si sa le ordonez, sa nu ma mai apuc de o gramada de lucruri si sa nu finalizez nimic.
Imi doresc o perioada de liniste, de relaxare in viata mea,ar fi binevenita o vacanta departe de lume,dar nu ma simt pregatita si ma sperie gandul sa stau doar eu cu mine cateva zile izolata de calculator,mobil, email, etc.
Ma gandesc aproape zilnic la schimbarile ce trebuie facute in viata mea, dar practic nu prea am luat masuri.
Schimbarea va fi insotita de o miscare radicala in viata mea si parca nu ma simt pregatita.
Trebuie sa ies din universul meu, sa cunosc oameni noi si sa incerc sa am o noua relatie in viata mea, dar eu fug de toate aceste lucruri.
Dar eu chiar imi doresc sa fac aceste schimbari in viata mea, le fac pentru ca le doresc,pentru ca le simt sau de dragul celor din jur.
Trebuie sa invat sa ma iubesc pe primul rand este prima schimbare din viata mea ce trebuie facuta apoi vor veni si restul de la sine,sper.
AM nevoie de miscare pentru a avea un alt tonus si tot imi propun sa ajung intr-o sala de sport si nu am ajuns la nici o ora.
Sper sa reusesc saptamana viitoare.

Niciun comentariu: