joi, 18 martie 2010

CRIZA LECTURII??

COMUNICAREA SI (INTER)CUNOASTEREA

Lucrand impreuna la acest proiect,am constatat cateva aspecte noi ale caracterului colegei mele,Alina. Aceasta are un stil de comunicare pro-activ si persuasiv. Stie sa-si impuna punctul de vedere intr-un mod adecvat si nederanjant. Ce am mai apreciat la ea,este faptul ca primeste feed-backul intr-un mod defensiv si accepta ceea ce i se spune si il transmite la randu-i incepand mereu cu ceva pozitiv,concret si mereu este descriptiva si nu evaluativa. Am mai observat la ea faptul ca mereu avea o pozitie relaxata,privirea ii era semnificativa,nu folosea foarte multe pauze de vorbire si avea mereu miscrile subtile. Ce am mai observat la colega mea este faptul ca se vocaliza de fiecare data pe vorbitor,pastra contactul vizual si imi acorda atentie sentimentelor. Ca o concluzie pot scrie despre Alina ca este un partener de comunicare in care te poti baza ,in care poti avea incredere si care cu siguranta nu te va dezamagi.

Niciun comentariu: